Proces naprawy

Jak wygląda proces naprawy?

Przebieg naprawy wygląda następująco:

  1. Dokonujesz zakupu. Od razu po otrzymaniu wpłaty zamawiamy kuriera.
  2. Kurier odbiera od Ciebie urządzenie i dostarcza je do nas.
  3. Naprawiamy Twój telefon.
  4. Odsyłamy urządzenie kurierem do Ciebie

O przebiegu naprawy jesteś informowany na bieżąco.

Ile czasu potrwa naprawa?

Kuriera, który odbierze od Ciebie telefon zamawiamy automatycznie w chwili otrzymania wpłaty. Oznacza to, że kurier przyjedzie do Ciebie albo tego samego albo następnego dnia roboczego, a kolejnego dnia dostarczy urządzenie do nas. Naprawa zajmuje na ogół 1-2 dni robocze (może się nieznacznie wydłużyć w przypadku mniej popularnych telefonów i braku natychmiastowego dostępu do części). Kolejny dzień to odesłanie naprawionego urządzenia z powrotem do Ciebie. Całość powinna się zamknąć w 4-5 dniach roboczych.